Verzenden, retourneren & afhalen
Verzenden
Verzendkosten:
Voor de verzendkosten van uw bestelling binnen Nederland hanteren wij verschillende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag en volume/lengte/palletvracht van het desbetreffende artikel. Dit vershilt ook per webshop tuinmeubelen/meubelen/feestkleding.
Gezien de complexiteit voor het berekenen van deze verzendkosten worden deze uiteindelijk aan u kenbaar gemaakt in de Winkelwagen.
Levertijd:
Zodra uw bestelling in behandeling is genomen, bedraagt de levertijd gemiddeld 1 tot 5 werkdagen mits deze op voorraad is. Mocht dit anders zijn zal een van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. De levertijd van een product kunt u terugvinden in de webshop. Zodra alle producten van de desbetreffende bestelling binnen zijn streeft Robbies er naar om de bestelling binnen 24 uur na verzending te bezorgen.
Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 08:00 - 17:00 uur door een van de vervoersbedrijven geleverd op het door u opgegeven bezorgadres.
LET OP! Op de dag van levering zal altijd iemand aanwezig moeten zijn op het door u opgegeven bezorgadres!
Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen tot 17:00 uur, worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
Bij levering niet thuis of niet in de gelegenheid om af te halen
Afleveradres: Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten, dan verzoeken wij u kenbaar te maken op welk adres het pakket door de vervoerder afgeleverd kan worden. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een afwijkend aflever/bezorgadres.
Wij verzenden de orders via verschillende vervoersbedrijven.
Vervoersbedrijven leveren alleen op werkdagen.
Bent u niet thuis op het moment van leveren, zal de ene vervoerder het pakket proberen af te leveren bij bijv. de buren of stopt de chauffeur een kaart in de bus. Middels die kaart wordt verzocht binnen 3 dagen contact op te nemen om een nieuwe leverdatum af te spreken. Reageert u niet binnen 3 dagen, dan wordt de zending retour gestuurd aan Robbies. De kosten voor retourzending of 2e levering worden aan de klant doorberekend.
Retourneren
Bedenkperiode
Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw bestelling of 1 van uw aankopen binnen een bestelling, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.
Wat te doen in de volgende situaties:
- U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Het kan voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd product heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.
- U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden via onze klantenservice met het contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.
- U heeft een defect product ontvangen:
Als u een defect product heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren.
Retourprocedure
Wilt u een product ruilen of terugsturen?
U kunt het product in een zoveel mogelijk originele verpakking retouneren naar: Robbies, Hoofdstraat 18, 5528AJ Hoogeloon. Zorg ervoor dat u de (kopie) rekening erbij doet en daarop schrijft wat de reden van retouneren is. U dient zelf een transporteur in te schakelen voor het retouneren en de kosten hiervan zijn voor de klant. Na ontvangs van uw retour wordt deze bij ons nagekeken op gebreken en bij goedkeuring wordt het bedrag van het retour gestuurd artikel vergoed. Doordat we met een online kassa werken duurt het een paar dagen voordat het bedrag terug gestord wordt op uw rekening.
Uitgesloten van retour sturen zijn:
- Aangebroken of beschadigde artikelen.
- Artikelen in de opruiming/outlet.
Robbies behoudt het recht om geretourneerde produkten te weigeren of om slechts een gedeelte van het faktuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over product?
Meld dit dan bij de klantenservice via info@robbies-hoogeloon.nl. Na ontvangst van de klacht nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.
LET OP! Voor een juiste beoordeling van de klacht, willen wij u ook vragen een foto toe te zenden.
Afhalen
U kunt indien gewenst uw bestelling afhalen bij onze vestiging in Hoogeloon. In het bestelproces kunt u dit aangeven.
Bekijk hier onze contactgegevens.